چاپ مقاله رشته مشاوره ۱۳۹۸-۸-۲۰ ۱۰:۳۴:۰۹ +۰۰:۰۰

چاپ مقاله رشته مشاوره

رشته مشاوره و راهنمایی یکی از گرایش‌های مهم روانشناسی می­‌باشد که خود به چهار گرایش دیگر یعنی شغلی، توانبخشی، تحصیلی و خانواده تقسیم می­‌شود. در هریک از گرایش‌­های مختلف این رشته دانشجویان بسیار زیادی مشغول به تحصیل هستند و مانند سایر گرایش‌­های روانشناسی، پژوهش در این حیطه از آنجایی که مستقیماً با بهبود سلامت روان خانواده و افراد سروکار دارد بسیار مهم و اساسی است. موسسه نارون ژورنال به دلیل همکاری با پژوهشگران و مجلات این رشته، آماده ارائه خدمات در زمینه  چاپ مقاله رشته مشاوره می‌باشد.

در رشته مشاوره پژوهش می­‌تواند در حوزه‌­های متنوعی انجام گیرد. دانشجویان این رشته  و رشته روانشناسی علاقمندی زیادی به پژوهش دارند و متاسفانه موانع موجود که بیشتر آن‌ها در اثر کمبود دانش و مهارت‌های لازم است باعث شده که انگیزه به پژوهش در دانشجویان و پژوهشگران این رشته پایین‌­تر بیاید.

حوزه‌های تحت پوشش در چاپ مقاله رشته مشاوره

  • درمان مشاوره گروهی به شیوه شناختی بر روی آسیب­‌های مختلف
  • درمان مشاوره گروهی به شیوه روانکاوی بر روی آسیب‌­های مختلف
  • بررسی شادمانی و کیفیت زندگی
  • ویژگی­‌های شخصیتی و ارتباط آن با کارکردهای اصلی فرد
  • کاهش نشخوار فکری در بیماران مبتلا به وسواس
  • سلامت عمومی و کیفیت زندگی
  • عزت نفس و اعتماد به نفس
  • خودکارآمدی و کارایی شخصی
  • رفتارهای بزهکارانه در مدرسه
  • اهمال کاری تحصیلی
  • رفتارهای ضدبهره‌­وری در کار
  • کاهش افسردگی و اضطراب

تمامی حوزه‌­های فوق، حوزه­‌های پژوهشی بسیار مهم در رشته مشاوره می‌­باشند که با افزودن گروه‌­های نمونه جدید و متغیرهای به روز دیگر در پژوهش‌­های مختلف جدید می­‌توان به تدوین یک موضوع پژوهشی بسیار کاربردی و خلاقانه اقدام نمود.

خدمات مرتبط با چاپ مقاله رشته مشاوره

برای چاپ مقالات دانشجویان رشته مشاوره خدمات مختلفی وجود دارد که مرکز پژوهشی نارون ژورنال به ارائه آن‌ها می‌پردازد. این خدمات عبارت‌اند از:

انتخاب مجله برای ارسال مقاله: انتخاب مجله مناسب برای یک مقاله از اولین و اساسی­‌ترین امور مربوط به چاپ مقاله می‌باشد که می­‌تواند درصد پذیرش و چاپ مقاله را بالا ببرد یا اینکه باعث ریجکت شدن آن شود. همکاران ما در نارون ژورنال با داشتن چندین سال تجربه در حیطه چاپ مقاله می‌­توانند مناسب­‌ترین مجلات را با توجه به کیفیت و اسکوپ مقاله شما برای شما انتخاب و سابمیت نمایند.

نگارش کاورلتر: معمولاً بسیاری از ژورنال­‌های معتبر برای پذیرش سابمیت یک مقاله، به همراه فایل اصلی مقاله، کاورلتر نیز از پژوهشگران می­‌خواهند.  عدم اطلاع از محتوای کاورلتر باعث می­‌شود که پژوهشگران صرفاً به کپی کردن چکیده مقاله در فرم مربوط به کاورلتر اقدام کنند که خود این کار باعث از بین رفتن شانس پذیرش و چاپ مقاله می­‌شود. نظر به تجربه زیاد همکاران ما در بحث نگارش کاورلتر، شما می‌­توانید امور مربوط به نگارش کاورلتر را به همکاران ما بسپارید.

ترجمه نیتیو مقاله: در چاپ مقاله رشته مشاوره مهم‌ترین بحث بعد از کیفیت فنی مقاله، زبان استفاده شده در آن است. بسیاری از اوقات دیده شده است که دانشجویان نگارش بسیار قوی به زبان فارسی در مقاله داشته­‌اند اما بعد از ترجمه مقاله، کیفیت آن به‌صورت چشمگیری افت کرده است. بعد از ارسال چنین مقاله‌­ای به مجله، معمولاً مجلات آن را به خاطر زبان نگارشی ریجکت می­‌کنند. مرکز پژوهشی نارون ژورنال با در اختیار داشتن گروهی از مترجمین نیتیو، خدمات فوق‌العاده­ ارزنده‌­ای به دانشجویان ارائه می­‌دهد. دانشجویان رشته مشاوره می­‌توانند با ارسال مقالات خود برای ترجمه نیتیو ضریب چاپ مقاله خود در مجلات را بالاتر ببرند.

نحوه ثبت سفارش چاپ مقاله رشته مشاوره

برای استفاده از خدمات موسسه نارون ژورنال در زمینه چاپ مقاله رشته مشاوره می‌توانید از صفحه تماس با ما درخواست خود را ثبت کنید. پس از ثبت درخواست همکاران ما به سرعت آن را بررسی کرده و در رابطه با ادامه فرایند چاپ مقاله مشاوره کامل و رایگان را به شما ارائه خواهند داد.