پذیرش مقاله آموزش زبان انگلیسی ۱۳۹۸-۹-۴ ۱۲:۳۰:۳۶ +۰۰:۰۰

پذیرش مقاله آموزش زبان انگلیسی

موسسه نارون ژورنال در زمینه پذیرش مقاله آموزش زبان انگلیسی با پژوهشگران همکاری می‌کند. زبان انگلیسی و گرایش‌­های آن در ایران و در بسیاری از دانشگاه‌­ها تدریس می‌­شود. حوزه­‌های پژوهشی این رشته بسیار مختلف و کاربردی هستند و همه ساله دانشجویان و پژوهشگران زیادی با کار بر روی این حوزه‌­ها مقالات خود را در معتبرترین مجلات داخلی و خارجی پذیرش و چاپ می­‌کنند.

نارون ژورنال نیز افتخار دارد که توانسته در سال‌های اخیر با انتخاب و معرفی مجلات گوناگون برای پژوهشگران این رشته، در چاپ و پذیرش مقالات بسیار زیادی تاثیرگذار باشد. هم اکنون ده‌ها پژوهشگر در این زمینه با موسسه نارون ژورنال همکاری دارند و نتیجه آن چاپ مقالات متعدد در این رشته می‌باشد.

گرایش‌های و حوزه‌های تحت پوشش در پذیرش مقاله آموزش زبان انگلیسی

  • پذیرش مقاله زبان انگلیسی در گرایش آموزش زبان انگلیسی
  • پذیرش مقاله زبان انگلیسی در گرایش مترجمی زبان
  • پذرش مقاله زبان انگلیسی در گرایش ادبیات انگلیسی
  • پذیرش مقاله آموزش زبان انگلیسی در حوزه متغیرهای روانشناختی و آموزش
  • پذیرش مقاله آموزش زبان انگلیسی در حوزه انگیرش و یادگیری
  • پذیرش مقاله آموزش زبان انگلیسی در زمینه متدهای جدید تدریس
  • و پذیرش مقاله آموزش زبان انگلیسی در سایر حوزه‌های مرتبط

مجلات تحت پوشش در پذیرش مقاله آموزش زبان انگلیسی

موسسه نارون ژورنال به دلیل همکاری با پژوهشگران برجسته که در بسیاری از مجلات معتبر به عنوان داور فعالیت دارند، آماده همکاری برای پذیرش مقاله آموزش زبان انگلیسی می‌باشد. در ادامه با برخی از پایگاه‌ها و مجلاتی که امکان اخذ پذیرش مقاله و چاپ مقاله وجود دارد آشنا خواهید شد:

  • پذیرش مقاله زبان انگلیسی از مجلات ISI: پایگاه ISI هزاران مجله علمی از کشورهای مختلف جهان را نمایه می‌کند. مجلات این پایگاه بالاترین کیفیت را در بین مجلات علمی دنیا دارند و در تمامی دانشگاه‌ها و مراکز علمی دارای اعتبار هستند. هم اکنون امکان اخذ پذیرش مقاله آموزش زبان انگلیسی از مجلات این پایگاه وجود دارد.
  • پذیرش مقاله زبان انگلیسی از مجلات ISC: مجلات نمایه شده در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام یا همان ISC نیز در زمره مجلات با کیفیت هستند. این مجلات در داخل کشور دارای اعتبار هستند و برخی از آن‌ها در خارج از ایران نیز اعتبار دارند. دانشجویان و پژوهشگران گرامی می‌توانند برای اخذ پذیرش مقاله از مجلات این پایگاه درخواست خود را ارسال نمایند.
  • پذیرش مقاله زبان انگلیسی از مجلات علمی پژوهشی داخلی: دانشجویان زبان انگلیسی که قصد ارسال مقاله خود به مجلات علمی پژوهشی داخلی را دارند، بعد از ارسال مقاله به آدرس ایمیل نارون ژورنال، می­توانند نام مجله متناسب با مقاله خود را از ما دریافت دارند تا بعد از اخذ تائید نهایی از سوی دانشگاه مربوطه، مقاله جهت اخذ پذیرش ارسال به مجله گردد.
  • پذیرش مقاله زبان انگلیسی از مجلات اسکوپوس: مجلات نمایه شده در پایگاه اسکوپوس نیز جزو برترین مجلات دنیا هستند. اسکوپوس یکی از زیرمجموعه‌های انتشارات الزویر می‌باشد. هم اکنون امکان اخذ پذیرش مقاله از مجلات این پایگاه برای دانشجویان رشته‌های زبان انگلیسی وجود دارد.