ترجمه فارسی به انگلیسی مقاله و کتاب ۱۳۹۸-۹-۲۰ ۱۰:۰۳:۳۲ +۰۰:۰۰

ترجمه فارسی به انگلیسی

ترجمه فارسی به انگلیسی یکی از خدمات مورد نیاز برای پژوهشگران، اساتید و دانشجویان است. داشتن یک ترجمه با کیفیت برای یک مقاله یا کتاب می‌تواند نقش بسیار زیادی در موفقیت پژوهشگران داشته باشد. در بسیاری از موارد مشاهده شده است که مقالات پژوهشگران ایرانی در با وجود داشتن کیفیت بسیار بالا از نظر علمی و محتوایی، به دلیل کیفیت پایین ترجمه ریجکت شده است.

موسسه نارون ژورنال در حال حاضر با تیمی از بهترین مترجمین ایرانی در رشته‌های مختلف علمی همکاری می‌نماید. حاصل این همکاری چاپ ده‌ها مقاله در مجلات دارای ضریب تاثیر بالا بوده است. همچنین به دلیل ارائه بالاترین کیفیت ترجمه فارسی به انگلیسی بسیاری از موسسات آموزشی، پژوهشی، دانشگاه‌ها، اساتید و پژوهشگران دارای قراردادهای طولانی مدت برای ترجمه متون علمی خود با موسسه نارون ژورنال هستند. در ادامه با خدمات موسسه نارون ژورنال در زمینه ترجمه فارسی به انگلیسی بیشتر آشنا خواهید شد.

ترجمه فارسی به انگلیسی

خدمات مرتبط با ترجمه فارسی به انگلیسی

ویراستاری انگلیسی مقالات: بسیاری از پژوهشگران و اساتید ترجیح می‌دهند مقالات و کتاب‌های خود را خودشان ترجمه نمایند. در اینگونه موارد استفاده از یک ویراستار که هم در رشته مربوطه دارای تخصص باشد و هم تسلط کامل به زبان انگلیسی داشته باشد ضروری خواهد بود.

ویراستاری انگلیسی کتاب‌ها: تعداد کتاب‌های انگلیسی که توسط دانشمندان و پژوهشگران ایرانی به نگارش در می‌آید سال به سال در حال افزایش است. به همین منظور بخش ویراستاری کتاب موسسه نارون ژورنال خدمات کاملی در این زمینه ارائه می‌دهد و چندین کتاب این موسسه توسط ناشران مختلف بین المللی به چاپ رسیده است.

ترجمه فارسی به انگلیسی مقاله: در زمینه ترجمه فارسی ـ انگلیسی مقاله ده‌ها مترجم با موسسه نارون همکاری دارند. در تمامی رشته‌های دانشگاهی امکان ارائه خدمات ترجمه تخصصی و نیتیو وجود دارد. خدمات این بخش با بالاترین کیفیت و در سطح ترجمه نیتیو به همکاران گرامی ارائه می‌شود.

ترجمه فارسی به انگلیسی کتاب: موسسه نارون چندین کتاب در حوزه‌های مختلف پزشکی، مهندسی و علوم انسانی را به زبان انگلیسی ترجمه نموده است که توسط ناشران مختلف به خصوص ناشران آلمانی به چاپ رسیده است. این موسسه آمادگی دارد کتاب‌های علمی شما را با بالاترین کیفیت به زبان انگلیسی یا سایر زبان‌ها ترجمه نماید.

رشته‌های تحت پوشش در ترجمه فارسی به انگلیسی

– ترجمه فارسی به انگلیسی رمان، داستان کوتاه و شعر

– ترجمه فارسی به انگلیسی مقاله و کتاب در رشته‌های فنی و مهندسی

– ترجمه فارسی به انگلیسی مقاله و کتاب در رشته‌های علوم انسانی

– ترجمه فارسی به انگلیسی مقاله و کتاب در رشته‌های علوم پزشکی

– ترجمه فارسی به انگلیسی مقاله و کتاب در رشته‌های علوم پایه

– ترجمه فارسی به انگلیسی مقاله و کتاب در رشته‌های هنر

– ترجمه فارسی به انگلیسی متون علمی و عمومی

ثبت سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی

برای استفاده از خدمات ترجمه فارسی ـ انگلیسی مقاله و کتاب و همچنین ترجمه متون عمومی می‌توانید به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید. پس از ثبت درخواست توسط شما، همکاران ما در موسسه نارون تمامی مراحل کار را به صورت دقیق و با بالاترین کیفیت به انجام رسانده و برای شما ارسال خواهند کرد.