پذیرش مقاله حسابداری ۱۳۹۸-۹-۳ ۱۰:۲۵:۱۳ +۰۰:۰۰

پذیرش مقاله حسابداری

حسابداری یکی از رشته‌­های معروف و پرکاربرد در دنیاست که در ایران نیز فارغ التحصیلان زیادی دارد. به سبب اهمیت شغل حسابداری، پژوهش‌­های زیادی در این مورد انجام می­‌شود و نتایج آن در مجلات معتبر داخلی و خارجی نیز چاپ و نشر می­‌شود. موسسه نارون ژورنال نیز در کنار پژوهشگران این رشته توانسته است خدمات بسیاری در زمینه چاپ و پذیرش مقاله حسابداری به دانشجویان، اساتید و پژوهشگران ارایه نماید.

خدمات این موسسه از صفر تا صد پذیرش مقاله حسابداری را شامل می‌شود. تحلیل آماری و نرم افزاری، ترجمه، ویراستاری تخصصی، نگارش کاورلتر، سابمیت و انجام اصلاحات داوران بخشی از این خدمات است. در ادامه با برخی از این خدمات در زمینه پذیرش مقاله حسابداری بیشتر آشنا خواهید شد.

گرایش‌های تحت پوشش در پذیرش مقاله حسابداری

  • پذیرش و چاپ مقاله حسابداری در گرایش مالی
  • پذیرش مقاله حسابداری در گرایش صنعتی
  • پذیرش و چاپ مقاله حسابداری در گرایش دولتی
  • پذیرش مقاله حسابداری در گرایش مالیاتی
  • پذیرش و چاپ مقاله حسابداری در گرایش بودجه­‌ای
  • پذیرش مقاله حسابداری در گرایش حسابرسی

مجلات تحت پوشش در پذیرش مقاله حسابداری

پذیرش مقاله فرآیندی است که در آن سردبیر یک مجله نظر قطعی خود را در رابطه با پذیرفته شدن یا نشدن مقاله اعلام می‌نماید. برای اخذ پذیرش مقاله و چاپ مقاله می‌توان از مجلات متعددی اقدام نمود. در این زمینه باید توجه نمود که مجله اولاً در پایگاه‌های معتبری مانند ISI یا اسکوپوس نمایه شده باشد. نکته دوم این است که مجله باید مورد تایید وزارت علوم و وزارت بهداشت و همچنین دانشگاه مربوطه باشد. در ادامه مجلاتی که می‌توان نسبت به پذیرش و چاپ مقاله اقدام کرد اشاره می‌شود:

  • پذیرش مقاله حسابداری از مجلات SCOPUS: پایگاه اسکوپوس که زیرمجموعه انتشارات الزویر است دارای چندین مجله معتبر در رشته حسابداری است. دانشجویان و پژوهشگران رشته حسابداری می‌توانند مقالات خود را در مجلات اسکوپوس به چاپ برسانند.
  • پذیرش مقاله حسابداری از مجلات ISI: پایگاه ISI شامل مجلات متعددی است. این مجلات به دو دسته دارای ضریب تاثیر و بدون ضریب تاثیر تقسیم می‌شود. دانشجویان رشته حسابداری می‌توانند نسبت به انتخاب مجله از این پایگاه اقدام کنند. البته باید توجه نمود که گرفتن پذیرش در این مجلات نسبت به مجلات اسکوپوس سخت‌تر است.
  • پذیرش مقاله حسابداری از مجلات ISC: پایگاه استنادی علوم جهان اسلام یا آی اس سی نیست صدها مجله معتبر جهان اسلام را نمایه می‌کند. در رشته حسابداری این پایگاه دارای چندین مجله است. در صورتی که مجله انتخاب مورد تایید دانشگاه شما باشد می‌توانید نسبت به اخذ پذیرش و چاپ مقاله در این پایگاه اقدام نمایید.
  • پذیرش مقاله حسابداری از مجلات علمی پژوهشی داخلی: نشریات علمی پژوهشی وزارت علوم در تمامی دانشگاه‌های ایران مورد تایید است. بنابراین می‌توان نسبت به انتخاب یک مجله حسابداری مناسب از این لیست اقدام نمود و سپس مقاله را در آن سابمیت کرد.
  • پذیرش مقاله حسابداری از مجلات علمی ترویجی و علمی تخصصی داخلی: مجلات علمی ترویجی و علمی تخصصی نیز بخش دیگری از مجلات هستند که برحسب نیاز و هدف پژوهشگر امکان اخذ پذیرش و چاپ مقاله رشته حسابداری در آن‌ها وجود دارد.