پذیرش مقاله روانشناسی تربیتی ۱۳۹۸-۸-۱۹ ۱۲:۲۴:۱۳ +۰۰:۰۰

پذیرش مقاله روانشناسی تربیتی

پذیرش مقاله فرآیندی است که در آن سردبیر یک مجله نظر نهایی و قطعی خود را با ارسال پیامی به نویسنده مسئول با مفهوم اینکه مقاله ارسال‌ شده می­‌تواند در مجله مربوطه چاپ و نشر پیدا کند اعلام می‌نماید. در ادامه با خدمات موسسه نارون ژورنال در زمینه پذیرش مقاله روانشناسی تربیتی بیشتر آشنا خواهید شد.

مجلات تحت پوشش برای پذیرش مقاله روانشناسی تربیتی

برای اخذ پذیرش مقاله روانشناسی تربیتی مجلات معتبر و متعددی در دست هستند که می‌­توان مقالات را به آن‌ها ارسال یا سابمیت نمود. برخی از مجلات تحت پوشش برای پذیرش مقاله روانشناسی تربیتی عبارتند از:

  • پذیرش مقاله روانشناسی تربیتی از مجلات ISI

پایگاه ISI که امروزه در زیرمجموعه موسسه کلاریویت آنالتیکیس قرار گرفته است مجلات متعددی را شامل می‌شود. بعد از انتخاب مجله مورد نظر و تائید پژوهشگران به لحاظ کیفیت مجله و مورد تائید بودن آن از سوی ارگان‌های ذی‌ربط مانند وزارت علوم، مقاله روانشناسی تربیتی برای پذیرش به مجله مورد نظر ارسال خواهد شد.

  • پذیرش مقاله روانشناسی تربیتی از مجلات ISC

آن دسته از دانشجویان روانشناسی تربیتی که قصد پذیرش مقاله خود از مجلات پایگاه استنادی علوم جهان اسلام یا ISC را دارند می‌­توانند مقاله خود را به ایمیل ما ارسال نمایند. در آغاز برای اخذ پذیرش مقاله به بررسی و اخذ تائید ISC بودن مجله پرداخته می­‌شود. سپس نام مجله که نمایه ISC را دارد به پژوهشگر ابلاغ می‌­گردد تا تأییدیه آن از دانشگاه گرفته شود و درنهایت برای اخذ پذیرش ارسال می­‌گردد.

  • پذیرش مقاله روانشناسی تربیتی از مجلات پابمد (Pubmed)

دانشجویانی که قصد ارسال مقاله خود به مجلات پایگاه پابمد را دارند می­‌توانند مقاله خود را به آدرس ایمیل موسسه نارون ژورنال ارسال کنند. مجله پابمد مناسب با مقاله از سوی همکاران ما جستجو می­‌شود و بعد از تائید پژوهشگر و دانشگاه مربوطه، جهت اخذ پذیرش به مجله ارسال می­‌گردد.

  • پذیرش مقاله روانشناسی تربیتی از مجلات علمی پژوهشی داخلی

دانشجویان روانشناسی تربیتی که قصد ارسال مقاله خود به مجلات علمی پژوهشی داخلی را دارند، بعد از ارسال مقاله به آدرس ایمیل نارون ژورنال، می‌­توانند نام مجله متناسب با مقاله خود را از ما دریافت دارند تا بعد از اخذ تائید نهایی از سوی دانشگاه مربوطه، مقاله جهت اخذ پذیرش به مجله ارسال گردد.

  • پذیرش مقاله روانشناسی تربیتی از مجلات علمی ترویجی و علمی تخصصی داخلی

مجلات علمی ترویجی و علمی تخصصی نیز بخش دیگری از مجلات هستند که برحسب نیاز و هدف پژوهشگر می­‌توانیم مجلات معتبری را معرفی نموده و برای اخذ پذیرش مقاله، آن را به مجله مورد نظر ارسال نماییم.

  • پذیرش مقاله روانشناسی تربیتی از مجلات اسکوپوس (SCOPUS)

پایگاه اسکوپوس که یکی از زیرمجموعه‌های انتشارات الزویر به شمار می‌رود هم‌اکنون مجلات بسیار زیادی دارد که رشته روانشناسی تربیتی را نیز شامل می‌شوند. مجلات اسکوپوس در حال حاضر از محبوبیت خاصی برخوردارند و بسیاری از دانشگاه در ایران و جهان از دانشجویان تقاضا دارند مقالات خود را در مجلات اسکوپوس پذیرش نمایند. در این پایگاه، ابتدا ما به معرفی مجلات به دانشجویان می‌­پردازیم؛ سپس دانشجو موظف است تأییدیه نهایی آن مجله را به نارون ژورنال اطلاع دهد. انتخاب مجله اسکوپوس مانند سایر مجلات بر اساس لیست نهایی مجلات مورد تائید وزارت علوم و الزویر خواهد بود.

فرایند پذیرش مقاله روانشناسی تربیتی

شما می‌توانید با مراجعه به صفحه تماس با ما، درخواست خود را برای پذیرش مقاله به موسسه نارون ژورنال ارسال کنید. پس از این مرحله همکاران ما تمامی مراحل مربوط به پذیرش از ترجمه تا سابمیت را انجام خواهند داد. همچنین پس از پذیرش نیز پیگیری‌ها تا زمان چاپ مقاله انجام خواهد شد.