پذیرش مقاله مدیریت دولتی ۱۳۹۸-۸-۲۲ ۱۲:۱۳:۱۲ +۰۰:۰۰

پذیرش مقاله مدیریت دولتی

مدیریت دولتی یکی از گرایش‌­های اصلی رشته مدیریت است. در این گرایش مانند سایر گرایش‌­های رشته مدیریت تاکنون تحقیقات بسیاری انجام شده و مقالات متعددی نیز از ایران پذیرش و چاپ شده است. موسسه نارون ژورنال به دلیل همکاری با مجلات حوزه مدیریت دولتی، آمادگی دارد تمامی خدمات مرتبط با پذیرش مقاله مدیریت دولتی رو به دانشجویان، اساتید و پژوهشگران این رشته ارائه دهد.

پذیرش مقاله فرآیندی است که در آن سردبیر یک مجله نظر نهایی و قطعی خود را با ارسال پیامی با مفهوم اینکه مقاله ارسال‌ شده می‌­تواند در مجله مربوطه چاپ و نشر پیدا کند اعلام می‌نماید. زمانی که یک مقاله پذیرش می­‌شود به معنی آن است که به‌احتمال ۱۰۰ درصد مقاله در یکی از شماره‌­های آتی مجله چاپ خواهد شد.

مجلات تحت پوشش برای پذیرش مقاله مدیریت دولتی

برای اخذ پذیرش مقاله مدیریت دولتی مجلات معتبر و متعددی در دست هستند که می‌­توان مقالات را به آن‌ها ارسال یا سابمیت نمود. این مجلات عموماً از پایگاه‌هایی انتخاب می‌شوند که در سطح جهانی و در بین پژوهشگران و موسسات علمی پذیرفته شده هستند. برخی از مجلات برای پذیرش مقاله مدیریت دولتی عبارتند از:

  • پذیرش مقاله مقاله مدیریت دولتی از مجلات ISI: پایگاه ISI مجلات متعددی را نمایه می‌کند. بعد از انتخاب مجله مورد نظر و تائید پژوهشگران به لحاظ کیفیت مجله و مورد تائید بودن آن از سوی ارگان‌های ذی‌ربط مانند وزارت علوم، مقاله مدیریت دولتی برای پذیرش به مجله موردنظر ارسال خواهد شد.
  • پذیرش مقاله مدیریت دولتی از مجلات ISC: اگر تمایل دارید مقاله مدیریت دولتی خود را در مجلات پایگاه ISC چاپ کنید، می‌توانید مقاله خود را به ایمیل ما ارسال نمایید. در آغاز برای اخذ پذیرش مقاله به بررسی و اخذ تائید ISC بودن مجله پرداخته می­‌شود. سپس نام مجله که نمایه ISC را دارد به پژوهشگر ابلاغ می‌­گردد تا تأییدیه آن از دانشگاه گرفته شود و درنهایت برای اخذ پذیرش ارسال می­‌گردد.
  • پذیرش مقاله مقاله مدیریت دولتی از مجلات علمی پژوهشی داخلی: دانشجویان مقاله مدیریت دولتی که قصد ارسال مقاله خود به مجلات علمی پژوهشی داخلی را دارند، بعد از ارسال مقاله به آدرس ایمیل نارون ژورنال، می­‌توانند نام مجله متناسب با مقاله خود را از ما دریافت دارند تا بعد از اخذ تائید نهایی از سوی دانشگاه مربوطه، مقاله جهت اخذ پذیرش به مجله ارسال گردد.
  • پذیرش مقاله مدیریت دولتی از مجلات علمی ترویجی و علمی تخصصی داخلی: مجلات علمی ترویجی و علمی تخصصی نیز بخش دیگری از مجلات هستند که برحسب نیاز و هدف پژوهشگر می‌­توانیم مجلات معتبری را معرفی نموده و برای اخذ پذیرش مقاله، آن را به مجله مورد نظر ارسال نماییم.
  • پذیرش مقاله مدیریت دولتی از مجلات اسکوپوس: پایگاه اسکوپوس هم‌اکنون مجلات بسیار زیادی دارد که در رشته مدیریت دولتی نیز شامل مجلات متعددی هستند. مجلات اسکوپوس در حال حاضر از محبوبیت خاصی برخوردارند و بسیاری از دانشگاه‌ها در ایران و جهان از دانشجویان تقاضا دارند مقالات خود را در مجلات اسکوپوس پذیرش نمایند. در این پایگاه، ابتدا ما به معرفی مجلات به دانشجویان می‌­پردازیم؛ سپس دانشجو موظف است تأییدیه نهایی آن مجله را به نارون ژورنال اطلاع دهد. انتخاب مجله اسکوپوس مانند سایر مجلات بر اساس لیست نهایی مجلات مورد تائید وزارت علوم و انتشارات الزویر خواهد بود.

فرایند ثبت درخواست برای پذیرش مقاله مدیریت دولتی

برای استفاده از خدمات ما در زمینه پذیرش مقالات مدیریت دولتی می‌توانید از صفحه تماس با ما با همکاران ما در ارتباط باشید. پس از تماس اولیه، تمامی پیگیری‌ها تا مرحله نهایی پذیرش مقاله توسط موسسه نارون ژورنال انجام خواهد شد و در مراحل مختلف به شما اطلاع رسانی خواهد شد.