پذیرش مقاله مشاوره ۱۳۹۸-۸-۲۲ ۱۴:۳۸:۵۰ +۰۰:۰۰

پذیرش مقاله مشاوره

رشته مشاوره یکی از گرایش‌­های اصلی روان‌شناسی می­‌باشد که خود به گرایش­‌های مختلفی تقسم می‌­شود که عبارتند از: مشاوره شغلی، مشاوره تحصیلی، مشاوره خانواده و مشاوره توانبخشی. در این رشته، تاکنون مقالات بسیار زیادی در مجلات معتبر از سوی پژوهشگران ایرانی به چاپ و نشر رسیده است. موسسه نارون ژورنال نیز به دلیل همکاری با مجلات معتبر در این زمینه، آماده ارائه خدمات کامل مرتبط با پذیرش مقاله مشاوره به دانشجویان و پژوهشگران این رشته است.

گرایش‌های تحت پوشش برای پذیرش مقاله مشاوره

  • چاپ و پذیرش مقاله مشاوره شغلی
  • چاپ و پذیرش مقاله مشاوره تحصیلی
  • چاپ و پذیرش مقاله مشاروه توانبخشی
  • چاپ و پذیرش مقاله مشاوره خانواده

در هر یک از این گرایش‌ها، صدها حوزه پژوهشی وجود دارد که می‌توان در این حوزه‌ها اقدام به نگارش و چاپ مقاله کرد. برای مثال در حوزه توانبخشی امکان انجام پژوهش بر روی افراد معلوم یا مبتلا به بیماری‌های خاص و همچنین خانواده‌های آنان وجود دارد. در حوزه‌های دیگر نیز پژوهش‌ها به صورت انجام مداخلات درمانی یا آموزشی، بررسی رابطه متغیرها، مدل‌سازی یا مقایسه صورت می‌گیرد.

مجلات مرتبط با پذیرش مقاله مشاوره

برای اخذ پذیرش مقاله مشاوره مجلات معتبر و متعددی در دست هستند که می­‌توان مقالات را به آن‌ها ارسال یا سابمیت نمود. در ادامه با برخی از پایگاه‌های معتبر که می‌توان مجلات را از بین آن‌ها انتخاب کرد آشنا خواهید شد:

  • پذیرش مقاله مشاوره از مجلات پایگاه ISI: پایگاه ISI مجلات متعددی را تحت پوشش دارد. بعد از انتخاب مجله موردنظر و تائید پژوهشگران به لحاظ کیفیت مجله و مورد تائید بودن آن از سوی دانشگاه یا موسسات مربوطه، مقاله مشاوره برای پذیرش به مجله موردنظر ارسال خواهد شد.
  • پذیرش مقاله مشاوره از مجلات پایگاه ISC: پایگاه استنادی علوم جهان اسلام یا همان ISC صثدها مجله را تحت پوشش خود دارد. آن دسته از دانشجویان مشاوره که قصد پذیرش مقاله خود از مجلات پایگاه ISC را دارند می‌­توانند مقاله خود را به ایمیل ما ارسال نمایند. در آغاز برای اخذ پذیرش مقاله به بررسی و اخذ تائید ISC بودن مجله پرداخته می­‌شود. در مرحله بعد دانشجو یا پژوهشگر باید مجله را به دانشگاه یا مرکز مورد نظر ارائه دهد و تاییدیه آن را دریافت نماید.
  • پذیرش مقاله مشاوره از مجلات پایگاه Pubmed: دانشجویان رشته مشاوره که قصد ارسال مقاله خود به مجلات پایگاه پابمد را دارند می‌­توانند مقاله خود را به آدرس ایمیل نارون ژورنال ارسال کنند. مجلات پایگاه پاب مد بیشتر در حوزه علوم زیستی و پزشکی قرار دارند اما بسیاری از مجلات روانشناسی و مشاوره نیز در این پایگاه نمایه می‌شوند.
  • پذیرش مقاله مشاوره از مجلات علمی پژوهشی داخلی: دانشجویان رشته مشاوره که قصد ارسال مقاله خود به مجلات علمی پژوهشی داخلی را دارند، بعد از ارسال مقاله به آدرس ایمیل نارون ژورنال، می­‌توانند نام مجله متناسب با مقاله خود را از ما دریافت دارند تا بعد از اخذ تائید نهایی از سوی دانشگاه مربوطه، مقاله جهت اخذ پذیرش به مجله ارسال گردد.
  • پذیرش مقاله روانشناسی از مجلات SCOPUS: پایگاه اسکوپوس که به عنوان رقیبی برای موسسه ISI به شمار می‌رود، توسط انتشارات الزویر راه اندازی شده است. این پایگاه هم اکنون بیش از ۲۰ هزار مجله را تحت پوشش خود دارد. همکاران ما آمادگی دارند به شما در زمینه اخذ پذیرش مقاله یا چاپ مقاله در مجلات این پایگاه مشاوره کاملی را ارائه دهند.