پذیرش و چاپ مقاله تربیت بدنی ۱۳۹۸-۸-۲۵ ۱۱:۴۹:۲۵ +۰۰:۰۰

پذیرش و چاپ مقاله تربیت بدنی

رشته تربیت بدنی یک رشته پرطرفدار در ایران است و هم اکنون چه در دانشگاه­‌های ملی و چه دانشگاه­‌های آزاد و پیام نور این رشته وجود دارد و اتفاقاً دانشجویان بسیار زیادی نیز مشغول به تحصیل در این رشته هستند. فارغ‌التحصیلان تربیت بدنی می‌توانند به عنوان مربی و مسئول ورزش در بخش‌های تربیت بدنی وزارت‌خانه‌ها، دانشگاه‌ها، مراكز آموزش و پرورش و كلوپ‌های ورزشی خصوصی مشغول به كار شوند. موسسه نارون ژورنال با همکاری گروهی از افراد متخصص در زمینه پذیرش و چاپ مقاله تربیت بدنی در مجلات معتبر داخلی و خارجی، این امکان را برای دانشجویان این رشته به وجود آورده است که بتوانند مراحل پذیرش مقاله و چاپ مقاله خود را در سریع‌ترین زمان به انجام برسانند.

رشته تربیت بدنی در دوره فوق لیسانس و دکترا دارای گرایش­‌های تحصیلی مختلفی است که هریک از این گرایش‌­ها سالانه پذیرای دانشجویان زیادی است. فرآیندهای مربوط به چاپ مقاله در رشته تربیت بدنی نیازمند دانش و مهارت خاصی است و پژوهشگر به تنهایی برای انجام آن احتمالاً مشکلاتی داشته باشد که مشاوره تخصصی همکاران ما می‌­تواند این فرآیند را تسهیل کند. 

خدمات مربوط به چاپ مقاله تربیت بدنی

برای پذیرش و چاپ مقاله تربیت بدنی مراحل مختلفی وجود دارد که مرکز پژوهشی نارون ژورنال به ارائه آن‌ها می‌پردازد. این مراحل و خدمات عبارت‌اند از:

  • کمک در انتخاب عنوان پژوهشی: انتخاب عنوان پژوهشی یا حیطه پژوهشی معمولاً یکی از پردردسرترین مراحل در چاپ مقاله می‌­باشد. پژوهشگرانی که می‌خواهند پا به عرصه پژوهشگری و چاپ مقاله بگذارند معمولاً در انتخاب عنوان پژوهشی با ابهام مواجه هستند و نمی­‌توانند با انتخاب آن فرآیند پژوهش خود را شروع کنند. نارون ژورنال در این مرحله این امکان را برای پژوهشگران به وجود آورده است که با معرفی مقاله­ بیس‌­های جدید و به روز، به آن‌ها در انتخاب عنوان پژوهش کمک نماید.
  • معرفی و انتخاب مجله: بعد از اتمام کار نگارش مقاله توسط پژوهشگر، متناسب با اسکوپ مقاله، مجله متناسب معرفی می­‌گردد. انتخاب مجله متناسب با پژوهش انجام شده در فرآیند پذیرش و چاپ مقاله تربیت بدنی امری بسیار مهم و تخصصی است که این مهم جزو خدمات ارزنده مرکز پژوهشی نارون ژورنال می­‌باشد.
  • ویراستاری علمی مقاله و سابمیت آن در مجله: معمولاً مقالات ارسالی به مجلات به خاطر وجود اشتباهات اساسی ویرایشی و عدم فرمت‌بندی و رعایت نکردن قواعد ارسال مقاله، ریجکت می‌­شوند. دانشجویان رشته تربیت بدنی می‌­توانند از خدمات ویرایش تخصصی و سابمیت مرکز پژوهشی نارون ژورنال استفاده کنند.
  • ترجمه نیتیو مقاله تربیت بدنی: ترجمه نیتیو مقاله و مهمترین مرحله در فرآیند چاپ مقاله است. هم اکنون موسسات بسیار زیادی در دنیا به ارایه خدمات ترجمه نیتیو مقاله می‌پردازند، زیرا ترجمه نیتیو در چاپ و پذیرش مقاله بسیار مهم و حیاتی است. بسیاری از مقالات ارسال شده به مجلات معتبر در سراسر دنیا به خاطر عدم ترجمه با کیفیت در متن اصلی آن‌ها از سوی مجلات ریجکت می­‌شوند که این خود باعث هدر رفت هزینه و زمان برای پژوهشگران می­‌شود.

گرایش‌های تحت پوشش در پذیرش و چاپ مقاله تربیت بدنی

  • چاپ و پذیرش مقاله تربیت بدنی در گرایش فیزیولوژی ورزشی
  • چاپ و پذیرش مقاله تربیت بدنی در گرایش بیومکانیک ورزشی
  • چاپ و پذیرش مقاله تربیت بدنی در گرایش رفتار حرکتی
  • چاپ و پذیرش مقاله تربیت بدنی در گرایش آسیب‌­شناسی ورزشی
  • چاپ و پذیرش مقاله تربیت بدنی در گرایش مدیریت ورزشی

برای اخذ پذیرش و چاپ مقاله تربیت بدنی مجلات معتبر و متعددی در دست هستند که می‌­توان مقالات را به آن‌ها ارسال یا سابمیت نمود. موسسه نارون ژورنال آمادگی دارد مقالات شما را در مجلات معتبر ISI، اسکوپوس، پاب مد، علمی پژوهشی و علمی ترویجی داخلی به چاپ برساند.