چاپ مقاله برق ۱۳۹۸-۸-۲۰ ۱۳:۳۶:۵۱ +۰۰:۰۰

چاپ مقاله برق

رشته برق یکی از محبوب­‌ترین و پرکاربردترین رشته‌­های دنیا محسوب می­‌شود. دانشجویان این رشته در حوزه پژوهش می­‌بایست بسیار به روز عمل کنند. به این مفهوم که آن‌ها در انتخاب عنوان پژوهشی می‌­بایست عناوینی را برای پژوهش انتخاب کنند که به روز باشد زیرا سرعت تغییر و تحولات در این رشته بسیار بیشتر از سایر رشته­‌ها مانند رشته‌­های علوم انسانی است. از همین رو موسسه نارون ژورنال آماده همکاری با دانشجویان و پژوهشگران برای چاپ مقاله برق است.

پژوهشگران رشته برق نمی­‌توانند مانند سایر رشته‌­های دانشگاهی به راحتی و با خواندن چند مقاله اخیر به تدوین عنوان پژوهشی بپردازند. این مشکل و مشکلات مربوط به فرآیند چاپ مقاله در مجلات معتبر، شرایط سخت و دشواری را برای دانشجویان این رشته فراهم آورده است.

گرایش‌ها و حوزه‌های مهم برای چاپ مقاله برق

برای چاپ مقاله برق چهار گرایش اصلی و برخی حوزه‌­های فرعی وجود دارد. همکاران ما در موسسه نارون ژورنال آماده اخذ پذیرش و چاپ مقاله در تمامی گرایش‌های رشته برق به شرح زیر هستند:

  • چاپ مقاله برق در گرایش برق قدرت
  • چاپ مقاله برق در گرایش برق کنترل
  • چاپ مقاله برق در گرایش برق مخابرات
  • چاپ مقاله برق در گرایش برق الکترونیک
  • و چاپ مقاله برق در سایر حوزه‌ههای رشته مهندسی برق

در تمامی گرایش‌های ذکر شده، می‌توان با تلفیق نتایج پژوهش‌های جدید با متغیرهایی که وابسته به شرایط جغرافیایی یا علمی خاصی هستند، عناوینی را انتخاب نمود و اقدام به پذیرش مقاله و چاپ مقاله در آن‌ها کرد.

خدمات مرتبط با چاپ مقاله برق

موسسه نارون ژورنال به ارایه خدمات با کیفیت و عالی در زمینه چاپ مقاله می‌­پردازد که در زیر به برخی از این خدمات به خصوص در شده مهندسی برق اشاره شده است:

نگارش نامه عنوان و کاورلتر: نامه عنوان در واقع شامل اسامی نویسندگان و عنوان مقاله می‌باشد. همچنین افیلییشن یا وابستگی سازمانی نویسندگان نیز در نامه عنوان درج می‌شود. کاورلتر نیز نامه‌ای است که هنگام ارسال مقاله به مجله، به سردبیر ارسال می‌شود. کاور لتر طرح کلی مقاله را شامل می‌شود و نقش زیادی در ریجکت سریع یا ادامه فرایند داوری مقاله توسط سردبیر دارد.

فرمت­‌بندی مقاله: پس از انتخاب یک مجله برای چاپ مقاله، باید مقاله را مطابق با دستورالعمل‌های مجله فرمت بندی نمود. فرمت بندی نکردن مقاله باعث از بین رفتن جذابیت بصری مقاله می‌شود و ممکن است تاثیرات منفی بر روی سردبیر یا داوران داشته باشد.

ویرایش تخصصی: در این مرحله مقاله توسط یک متخصص در رشته مربوطه مطالعه شده و برخی از ایرادات بسیار واضح و اساسی مقاله که از نظر نویسندگان دور مانده است، اصلاح می‌گردد.

داوری مقاله قبل از ارسال به مجله: اگر یک یا چند متخصص در رشته مورد نظر، مقاله را قبل از ارسال به مجله داوری نمایند، امکان اصلاح بسیاری از مشکلات مقاله فراهم می‌شود. تجربه نشان داده است که پژوهشگرانی که از این شیوه استفاده می‌کنند، موفقیت بیشتری در پذیرش و چاپ مقالات خود دارند.

ترجمه تخصصی و نیتیو مقاله: موسسه نارون ژورنال به دلیل همکاری با بهترین مترجمین ایران در زمینه ترجمه متون رشته برق، آماده ارائه خدمات ترجمه نیتیو به پژوهشگران این رشته است. کیفیت بالای ترجمه ارائه شده توسط موسسه نارون ژورنال باعث بالا رفتن شانس چاپ مقاله خواهد شد.

مجلات تحت پوشش برای چاپ مقاله برق

برای چاپ مقالات برق می‌توان مقالات را به مجلاتی که در پایگاه­‌های زیر ایندکس می­‌شوند ارسال نمود:

  • مجلات علمی پژوهشی داخلی وزارت علوم ایران
  • مجلات ISI و ISC
  • مجلات اسکوپوس
  • مجلات علمی تخصصی و علمی ترویجی وزارت علوم
  • مجلات پایگاه IEEE