چاپ مقاله روانشناسی ۱۳۹۸-۸-۱۲ ۱۵:۳۶:۱۷ +۰۰:۰۰

چاپ مقاله روانشناسی

مرکز پژوهشی نارون ژورنال با همکاری افراد متخصص در زمینه چاپ مقاله روانشناسی در مجلات معتبر داخلی و خارجی این امکان را برای دانشجویان این رشته به وجود آورده است که بتوانند با خیال آسوده فرآیند پژوهشی را شروع کرده و نسبت به چاپ مقاله خود در ژورنال‌های معتبر تا حدود زیادی اطمینان خاطر داشته باشند.

فرایند چاپ مقاله روانشناسی

برای چاپ مقالات دانشجویان روانشناسی مراحل مختلفی وجود دارد که مرکز پژوهشی نارون ژورنال به ارائه آن‌ها می‌پردازد. این مراحل عبارت‌اند از:

همکاری در انتخاب حوزه پژوهشی: در این مرحله دانشجویان روانشناسی در دوره تحصیلات تکمیلی و دکترا می‌­توانند از مشاوره تخصصی همکاران ما در رشته روانشناسی در حوزه معرفی موضوعات و مقاله بیس‌های به‌روز در این رشته استفاده نمایند. متأسفانه یکی از معضلاتی که در پژوهش در رشته روانشناسی وجود دارد این است که دانشجویان اقدام به پژوهش در حوزه­‌های تکراری می‌­کنند که این خود عامل ریجکت شدن مقالات آن‌ها می‌­شود.

انتخاب مجله برای ارسال مقاله: بعد از اتمام کار نگارش مقاله توسط پژوهشگر، متناسب با اسکوپ مقاله، مجله متناسب معرفی می‌­گردد. انتخاب مجله متناسب با پژوهش انجام شده یکی از مهم‌ترین مراحل در فرآیند چاپ مقاله روانشناسی است که این مهم جزو خدمات مرکز پژوهشی نارون ژورنال می­‌باشد.

ادیت مقاله و سابمیت: معمولاً مقالات ارسالی به مجلات به خاطر وجود اشتباهات اساسی ویرایشی و عدم فورمت بندی و رعایت نکردن قواعد ارسال مقاله، ریجکت می‌­شوند. دانشجویان رشته روانشناسی می­‌توانند از خدمات ویرایش تخصصی و سابمیت مرکز پژوهشی نارون ژورنال استفاده کنند.

ترجمه نیتیو مقاله: در چاپ مقاله مهمترین بحث بعد از کیفیت علمی و محتوایی مقاله، زبان استفاده شده در آن است. بسیاری از اوقات دیده شده است که دانشجویان نگارش بسیار قوی به زبان فارسی در مقاله داشته­‌اند اما بعد از ترجمه مقاله، کیفیت آن به‌صورت چشمگیری افت کرده است. بعد از ارسال چنین مقاله‌­ای به مجله، معمولاً مجلات، آن را به خاطر زبان نگارشی ریجکت می‌­کنند. مرکز پژوهشی نارون ژورنال با در اختیار داشتن گروهی از مترجمین نیتیو، خدمات بسیار عالی به دانشجویان ارائه می‌­دهد. دانشجویان رشته روانشناسی می­‌توانند با ارسال مقالات خود برای ترجمه نیتیو ضریب چاپ مقاله خود در مجلات را بالاتر ببرند.

چاپ مقاله روانشناسی در چه مجلاتی انجام می­‌شود؟

مجلات علمی پژوهشی داخلی: چاپ مقاله روانشناسی در مجلات علمی پژوهشی داخلی معمولاً با پیچیدگی‌­های خاص خود همراه است. طولانی بودن فرآیند داوری و چاپ مقاله و عدم پاسخگویی دقیق از مشکلات این مجلات می­‌باشد. معمولاً دانشجویان در چاپ مقاله خود در مجلات داخلی این تردید را دارند که نخواهند توانست مقاله خود را چاپ کنند. همکاران ما در مرکز پژوهشی نارون ژورنال، با ارائه خدمات حرفه‌­ای در این زمینه، چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی را بسیار تسهیل نموده است و دانشجویان رشته روانشناسی می­‌توانند از این خدمات استفاده نمایند.

مجلات اسکوپوس: مجلات اسکوپوس هم‌اکنون جزو محبوب‌ترین مجلات برای دانشجویان رشته‌­های مختلف هستند. چاپ مقاله روانشناسی در این مجلات می­‌تواند برای دانشجویان تا حدودی سخت و دشوار باشد زیرا به دلیل استقبال فراوان پژوهشگران از این مجلات داروی آن‌ها و ملاک‌­های پذیرش مقالات سخت و دشوارتر شده است. به همین خاطر دانشجویان رشته­ روانشناسی در صورت تمایل به چاپ مقاله در مجلات اسکوپوس می‌­توانند از خدمات تخصصی ما در معرفی مجله و چاپ تضمینی استفاده نمایند.

مجلات ISI: مجلات ISI محبوبیت بسیار زیادی در ایران و دنیا دارند. این مجلات در رشته­‌های مختلف به چاپ مقالات اقدام می‌نمایند. برای رشته روانشناسی نیز مجلات مختلف و بسیار معتبر ISI چه با ضریب تأثیر و چه بدون ضریب تأثیر وجود دارد که مرکز پژوهشی نارون ژورنال می‌­تواند به‌تناسب کیفیت مقاله و اسکوپ مجله جهت چاپ مقالات در این مجلات اقدام نماید.

مجلات ISC: مجلات ISC یا مجلات جهان اسلام نیز دارای نمره پژوهشی خوبی در ایران هستند. بسیاری از دانشجویان جهت فارغ‌­التحصیلی یا تکمیل رزومه پژوهشی خود نیازمند چاپ مقاله روانشناسی در این مجلات هستند. در رشته روانشناسی مجلات بسیار خوبی در این پایگاه وجود دارد که می‌­توان به چاپ مقالات پرداخت.

ثبت سفارش چاپ مقاله روانشناسی

شما می‌توانید برای چاپ مقاله روانشناسی با موسسه نارون ژورنال تماس بگیرید. برای این منظور می‌توانید به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید و سفارش خود را ثبت نمایید. پس از ثبت سفارش چاپ مقاله روانشناسی همکاران ما تمامی مراحل پذیرش و چاپ مقاله شما را پیگیری کرده و گزارش آن را برای شما ارسال خواهند کرد. همچنین شما می‌توانید از سایر خدمات مرتبط با چاپ مقاله موسسه نارون ژورنال استفاده نمایید.