چاپ مقاله مدیریت ۱۳۹۸-۸-۲۲ ۱۱:۴۲:۱۱ +۰۰:۰۰

چاپ مقاله مدیریت

دانشجویان رشته مدیریت در تمامی گرایش‌های آن می­‌توانند از خدمات چاپ مقاله مدیریت موسسه نارون ژورنال استفاده کنند. معمولاً در دوره تحصیلات تکمیلی و دکترا دانشجویان برای فارغ التحصیلی می‌­بایست مقاله خود را در مجلات معتبر به چاپ برسانند. از این‌رو، نیاز مبرم دانشجویان و متاسفانه گاهاً عدم اطلاعات کافی آن‌ها درباره فرآیند چاپ مقاله، شیرینی پژوهش و چاپ مقاله در مجلات را برای آن‌ها از بین می­‌برد.

همچنین پژوهشگران رشته مدیریت نیز نیاز به چاپ مقالات خود در مجلات معتبر را احساس می‌کنند. بنابراین تمامی پژوهشگران، اساتید و دانشجویان می‌توانند از خدمات مشاوره رایگان موسسه نارون ژورنال در زمینه چاپ مقاله و ترجمه مقاله استفاده نمایند. در ادامه با خدمات ما در زمینه چاپ مقاله مدیریت بیشتر آشنا خواهید شد.

خدمات نارون ژورنال در چاپ مقاله مدیریت

دانشجویان رشته مدیریت می­‌توانند جهت چاپ مقالات خود با هر هدفی که دارند از خدمات نارون ژورنال استفاده نمایند. در زیر به ذکر برخی از خدمات خود می­‌پردازیم:

  • جستجوی مقاله بیس
  • انتخاب و معرفی مجله
  • ادیت تخصصی و ترجمه نیتیو مقاله
  • فورمت­ بندی مقاله بر اساس دستورالعمل­‌های مجله
  • ارسال و سابمیت و پیگری چاپ مقاله

همان‌طور که می­‌دانید تمامی مراحل فوق جزو مراحل مهم فرآیند چاپ مقاله در مجلات معتبر می‌باشد و انجام آن‌ها نیازمند سال‌ها تجربه و ممارست و داشتن دانش و سواد لازم در این کار است. بنابراین می‌توانید از خدمات ما استفاده نمایید تا در سریع‌ترین زمان مقاله خود را به چاپ برسانید.

مجلات معتبر در زمینه چاپ مقاله مدیریت

مجله معتبر به زبان عام به مجلاتی گفته می­‌شود که مورد تایید سازمان‌های رسمی کشور مانند وزارت علوم و وزارت بهداشت و یا معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی باشد. قبل از ارسال مقاله به مجله معتبچاپ مقاله مدیریتر، همکاران ما در بخش مجلات نارون ژورنال به بررسی کیفیت و مورد تایید بودن مجلات می­‌پردازد و سعی می­‌کند مجلات انتخاب شده مورد تایید این سازمان‌ها باشد.

متاسفانه در بسیاری از مواقع به خاطر عدم آشنایی دانشجویان، مقالات در مجلاتی چاپ می­‌شوند که مورد تایید سازمان‌های رسمی کشور نیستند و تمامی زحمات دانشجویان به هدر می‌­رود. مجلات معتبر به مجلاتی گفته می­‌شود که جزو پایگاه­‌های مهم دنیا باشد که در زیر به آن‌ها اشاره می­‌کنیم:

  • چاپ مقاله مدیریت در مجلات علمی پژوهشی داخلی
  • چاپ مقاله مدیریت در مجلات اسکوپوس
  • چاپ مقاله مدیریت در مجلات آی اس آی
  • چاپ مقاله مدیریت در مجلات آی اس سی
  • چاپ مقاله مدیریت در مجلات پابمد

یقیناً در این پایگاه‌­ها یکسری مجلات هستند که در ارزیابی مستمر پایگاه‌­ها سلب امتیاز می­‌شوند یا اینکه از نظر سازمان‌های رسمی داخل کشور فاقد امتیاز می­‌باشند. در برخی اوقات، مجله­‌ای که برای مثال دارای امتیاز اسکوپوس بوده در حال حاضر از فهرست مجلات اسکوپوس دراپ شده است، اما اطلاع رسانی از این امر انجام نشده است. همکاران ما در نارون ژورنال با برقراری ارتباط با پایگاه­‌های فوق، از ادامه ایندکس شدن مجلات در این پایگاه‌­ها مطمئن می‌­شوند تا کوچکترین ضرری نسبت به دانشجویان در این زمینه رخ ندهد.

همچنین، دانشگاه­‌های ایران به تفکیک مجلاتی را که هم اکنون دارای امتیاز اسکوپوس، آی اس آی و یا غیره هستند را در بلک لیست خود قرار می‌­دهند که بسیاری از دانشجویان متاسفانه از این بلک لیست اطلاعی ندارند. همکاران ما در نارون ژورنال با بررسی تمامی جوانب ذکر شده، مجله‌­ای را برای چاپ مقاله انتخاب خواهند نمود که هیچ‌گونه مشکلی برای دانشجو و پژوهشگران ایجاد نکنند.

ترجمه نیتیو برای چاپ مقاله مدیریت

ترجمه نیتیو یکی از خدمات فوق‌­العاده نارون ژورنال برای دانشجویان مدیریت می‌­باشد. بارها شاهد آن بوده‌­ایم که مقالاتی که از داخل کشور برای مجلات معتبر بین‌­المللی ارسال شده است به خاطر ضعف در نگارش زبان انگلیسی ریجکت شده‌­اند. دانشجویان رشته مدیریت می­‌توانند از خدمات ترجمه نیتیو ما در مقالات خود استفاده نمایند تا ضریب پذیرش و چاپ مقالات خود را افزایش دهند. همچنین می‌توانید از سایر خدمات چاپ مقاله موسسه نارون ژورنال نیز استفاده نمایید.

برای استفاده از خدمات ما در زمینه چاپ مقاله مدیریت می‌توانید از صفحه تماس با ما با همکاران ما در ارتباط باشید. پس از تماس اولیه، تمامی پیگیری‌ها تا مرحله نهایی چاپ مقاله توسط موسسه نارون ژورنال انجام خواهد شد و در مراحل مختلف به شما اطلاع رسانی خواهد شد.