چاپ مقاله مکانیک ۱۳۹۸-۸-۲۱ ۱۱:۵۹:۱۴ +۰۰:۰۰

چاپ مقاله مکانیک

مکانیک یکی از رشته­‌های مدرن و بسیار ضرروی در جامعه دانشگاهی است. این رشته در ایران و سایر کشورهای جهان دانشجویان بسیار زیادی را به خود جذب می‌کند. پژوهش در این رشته اغلب با نتایج عینی، ملموس و کاربردی همراه است. موسسه نارون ژورنال با سال‌های تجربه در حوزه چاپ مقاله آماده همکاری با دانشجویان و پژوهشگران در زمینه چاپ مقاله مکانیک می‌باشد.

دانشجویان و پژوهشگران در این رشته برای چاپ مقالات خود نیازمند این هستند که خدمات ویژه­ای را دریافت نمایند تا ضریب پذیرش مقالات خود را در مجلات بین­المللی افزایش دهند. علی رغم کیفیت مقالات، مواردی چون ترجمه دقیق مقاله، نگارش کاورلتر خوب و ادیت حرفه‌­ای مواردی هستند که دانشجویان این رشته احتمالاً نمی­‌توانند به تنهایی انجام دهند. وجود این امکانات که بتواند مقالات را حمایت کند ضروری به نظر می­‌رسد و نارون ژورنال این امکان را برای دانشجویان و پژوهشگران مکانیک فراهم آورده است.

حوزه‌­های پژوهشی در چاپ مقاله مکانیک

حوزه‌­های پژوهشی و به روز بسیاری برای چاپ مقاله مکانیک وجود دارد که در زیر به برخی از آن‌ها اشاره می­‌شود:

  • آنالیز و طراحی الاستیک کپسول‌های گاز طبیعی
  • تحلیل عددی و تجربی فرآیند شکل‌دهی مجدد لوله‌ها
  • شبیه‌سازی دینامیکی و طراحی سیستم کنترل مدرن در گاورنر
  • دل‌سازی و بررسی انتقال حرارت
  • شبیه‌سازی دینامیک پرواز موشک‌های سوخت جامد
  • طراحی و مدل‌سازی مدار باز نیروگاه حرارتی
  • دینامیک پرواز موشک هدایت شونده
  • آنالیز تنش و مقاومت ورق‌های FGM
  • بررسی تئوریک جوشکاری انفجاری لوله‌های دو جداره فلزی
  • طراحی مخازن سوخت
  • تحلیل حرارتی سه بعدی شیشه‌های چند جداره
  • مدیریت آب در پیل سوختی
  • و چاپ مقاله مکانیک در سایر حوزه‌ها

این حوزه‌­ها هرچند به ظاهر حوزه‌­های تکراری هستند اما با تلفیق جدیدترین یافته­‌ها در این رشته می­‌توان به تدوین یک موضوع پژوهشی عالی و بدیع پرداخت.

فرآیند چاپ مقاله مکانیک

همان‌طور که مشخص شد، اولین کمک تخصصی نارون ژورنال به پژوهشگران رشته مکانیک کمک در انتخاب موضوع و راهنمایی دقیق آن‌هاست. با انتخاب موضوع بکر می­‌توان بدون تردید گفت که ۵۰ درصد فرآیند چاپ مقاله با موفقیت سپری شده است و باید تمرکز را به دیگر مراحل این فرآیند گام به گام و به هم پیوسته نمود. مراحل دیگر فرآیند چاپ مقاله می‌­تواند انتخاب و معرفی مجله، سابمیت مقاله بر اساس دستورالعمل­‌های مجله، ترجمه نیتیو مقاله و ادیت و ویرایش تخصصی مقاله و موارد دیگر باشد.

برای چاپ مقاله در یک رشته دانشگاهی در یک مجله معتبر واقعاً باید چنین گفت که در هیچ کدام از مراحل آن جایی برای اشتباه وجود ندارد زیرا هرگونه اشتباه و سهل­ انگاری باعث از دست رفتن ایده خواهد شد. مقاله‌­ای که نوشته شده اما هنوز به چاپ نرسیده باشد هرچند که مقاله قوی بوده باشد و داده‌­های خوبی داشته باشد فاقد ارزش و اعتبار علمی است.

مجلات مرتبط برای چاپ مقاله مکانیک

مجلات SCOPUS و ISI: چاپ مقاله در مجلات اسکوپوس و آی اس آی  می­‌تواند برای دانشجویان تا حدودی سخت و دشوار باشد زیرا به دلیل استقبال فراوان پژوهشگران از این مجلات داروی آن‌ها و ملاک‌­های پذیرش مقالات سخت و دشوارتر شده است. به همین خاطر دانشجویان رشته­ مکانیک در صورت تمایل به چاپ مقاله در مجلات اسکوپوس و آی اس آی می­‌توانند از خدمات تخصصی ما در معرفی مجله و چاپ تضمینی استفاده نمایند.

مجلات ISC: مجلات ISC یا مجلات جهان اسلام نیز دارای نمره پژوهشی خوبی در ایران هستند. بسیاری از دانشگاه­‌ها و مراکز ارزیابی علمی، چاپ مقاله در مجلات ISC را مورد قبول قرار می‌­دهند.

چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی: مجلات علمی پژوهشی داخلی نیز پایگاه بسیار خوبی برای چاپ مقالات مکانیک می‌باشند. چاپ مقاله در مجلات داخلی می‌­تواند موارد مربوط به ترجمه نییتو و پیچیدگی­‌های آن را برای دانشجویان و پژوهشگران حذف کند.