پذیرش مقاله پرستاری ۱۳۹۸-۸-۲۶ ۱۳:۵۹:۰۹ +۰۰:۰۰

پذیرش مقاله پرستاری

موسسه نارون ژورنال آماده همکاری با دانشجویان، پژوهشگران و اساتید در زمینه پذیرش مقاله پرستاری می‌باشد. رشته پرستاری از رشته­‌های پرطرفدار در ایران و دنیا می‌­باشد. همیشه نتایج پژوهش‌­ها در این رشته کاربردهای عینی مهمی را داشته است و بدین سبب، نتایج پژوهش در این حیطه کمک شایانی در بهبود امور مربوط به سلامت نموده است.

پژوهشگران زیادی همه ساله در ایران به پژوهش در متغیرهای این رشته می‌‌­پردازند و نارون ژورنال نیز در کنار این پژوهشگران به ارایه خدمات مربوط به چاپ و پذیرش مقاله پرداخته است. این خدمات از ابتدایی‌ترین گام یعنی نگارش مقاله و تحلیل آماده تا ترجمه، ویراستاری، سابمیت و پذیرش را شامل می‌شود.

گرایش‌های تحت پوشش در پذیرش مقاله پرستاری

  • پذیرش مقاله پرستاری در گرایش روان پرستاری
  • پذیرش مقاله پرستاری در گرایش پرستاری ویژه
  • پذیرش مقاله پرستاری در گرایش پرستاری سالمندی
  • پذیرش مقاله پرستاری در گرایش داخلی جراحی
  • پذیرش مقاله پرستاری در گرایش اطفال
  • و پذیرش مقاله پرستاری در سایر گرایش‌ها و حوزه‌ها

مجلات تحت پوشش در پذیرش مقاله پرستاری

برای اخذ پذیرش مقاله پرستاری مجلات معتبر و متعددی در دست هستند که می­‌توان مقالات را به آن‌ها ارسال یا سابمیت نمود. نکته حائز اهمیت در این مسیر این است که مجله انتخابی باید دارای چند ویژگی باشد. نخست اینکه که در پایگاه‌های معتبری مانند ISI، اسکوپوس یا پاب مد نمایه شود. نکته مهم دیگر این است که مجله باید مورد تایید وزارت علوم، وزارت بهداشت و دانشگاه مربوطه باشد. در ادامه با برخی از مجلات در زمینه پذیرش و چاپ مقاله پرستاری آشنا خواهید شد:

  • پذیرش مقاله پرستاری از مجلات آی اس آی: پایگاه ISI شامل مجلات متعددی است. بعد از انتخاب مجله موردنظر و تائید پژوهشگران به لحاظ کیفیت مجله و مورد تائید بودن آن از سوی ارگان‌های ذی‌ربط مانند وزارت علوم، مقاله پرستاری برای پذیرش به مجله موردنظر ارسال خواهد شد.
  • پذیرش مقاله پرستاری از مجلات ISC: دانشجویان پرستاری که قصد پذیرش مقاله خود از مجلات پایگاه ISC را دارند می‌­توانند مقاله خود را به ایمیل ما ارسال نمایند. در آغاز برای اخذ پذیرش مقاله به بررسی و اخذ تائید ISC بودن مجله پرداخته می­‌شود. سپس نام مجله که نمایه ISC را دارد به پژوهشگر ابلاغ می­‌گردد تا تأییدیه آن از دانشگاه گرفته شود و درنهایت برای اخذ پذیرش ارسال می­‌گردد.
  • پذیرش مقاله پرستاری از مجلات پابمد: دانشجویانی که قصد ارسال مقاله خود به مجلات پایگاه پابمد را دارند می‌توانند مقاله خود را به آدرس ایمیل نارون ژورنال ارسال کنند. مجله پابمد مناسب با مقاله، از سوی همکاران جستجو می­‌شود و بعد از تائید پژوهشگر و دانشگاه مربوطه، مقاله جهت اخذ پذیرش به مجله ارسال می‌­گردد.
  • پذیرش و چاپ مقاله پرستاری از مجلات علمی پژوهشی داخلی: دانشجویان پرستاری که قصد ارسال مقاله خود به مجلات علمی پژوهشی داخلی را دارند، بعد از ارسال مقاله به آدرس ایمیل نارون ژورنال، می‌­توانند نام مجله متناسب با مقاله خود را از ما دریافت دارند تا بعد از اخذ تائید نهایی از سوی دانشگاه مربوطه، مقاله جهت اخذ پذیرش ارسال به مجله گردد.
  • پذیرش و چاپ مقاله پرستاری از مجلات اسکوپوس: پایگاه اسکوپوس هم‌اکنون مجلات بسیار زیادی دارد. در رشته پرستاری نیز مجلات معتبر و بسیار زیادی در پایگاه اسکوپوس ایندکس می‌شود. مجلات اسکوپوس در حال حاضر از محبوبیت خاصی برخوردارند و بسیاری از دانشگاه‌ها در ایران و جهان از دانشجویان تقاضا دارند مقالات خود را در مجلات اسکوپوس پذیرش نمایند.